Často kladené otázky
Co obnáší členství?
Základní registrace je zdarma. Při registraci zdarma nemáte možnost prohlížet erotické fotky našich uživatelů (členů) a nemůžete odeslat více, jak pět zpráv z vašeho profilu. Při registraci zdarma máte také omezený počet uživatelů ve vyhledávání a nemáte možnost vyhledat všechny uživatele nebo nemůžete zasílat vaše telefonní číslo či e-mailovou adresu jiným uživatelům.
Jak získám plné členství?
Plné členství je pro muže zpoplatněno, stačí kliknout po přihlášení na odkaz „Kupte si plné členství“, který najdete vpravo nahoře nebo vlevo dole. Po aktivování plného členství nejste již ničím omezeni a můžete využívat všech našich služeb. Vidíte i erotické fotky našich členů. Můžete vyhledávat ze všech našich uživatelů podle přezdívky, města, věku, stavu a psát libovolný počet zpráv a zasílat telefonní číslo, e-mailovou adresu, smajlíky a fotky ostatním uživatelům.
Jak mohu změnit svůj profil?
Změna profilu je velice jednoduchá. Veškeré informace ve svém profilu změníte po přihlášení a kliknutí na tlačítko „Upravit profil“ v menu, které najdete napravo v modrém obdélníku.
Nejde mi nahrát fotka?
Pokud vám nejde nahrát fotka, tak bývá nejčastější příčinou, že vaše fotka převyšuje maximální velikost, která je 2 MB. Řešením tohoto problému je zmenšení parametrů fotky nebo zkusit nahrát jinou fotku. Pokud by fotka nepřevyšovala velikost 2 MB a přesto by nešla nahrát, tak nám napište na technickou podporu popis problému a váš nick.
Proč se moje fotka hned neobjevuje?
Fotky je třeba nejdříve schválit naším administrátorem, aby neporušovaly naše podmínky užití. Fotka se tedy objeví až po schválení, které je většinou provedeno do 24 hodin.
Zapomněli jste své heslo?
Klikněte na odkaz „Zapomněli jste heslo?“, který naleznete pod tlačítkem „Přihlásit“ vpravo nahoře. Po zmáčknutí tlačítka se vám objeví políčko, kam zadáte svůj e-mail, a my vám obratem zašleme odkaz na změnu hesla.
Proč mi nejde se přihlásit?
Zkontrolujte si nejdříve, jestli zadáváte správně velká a malá písmena. Ujistěte se také prosím, zda zadáváte správné uživatelské jméno a heslo, které jste zadávali při své registraci. Pokud byste se nemohli stále přihlásit, tak nám napište společně s popisem problému a nickem na naší technickou podporu a my se budeme snažit vše co nejdříve vyřešit.
Neobdržel/a jsem aktivační e-mail?
Zkontrolujte nejdříve svoji e-mailovou schránku, zda nemáte aktivační e-mail ve spamovém koši. Někdy se může stát, že poskytovatelé e-mailových schránek vyhodnotí automatický e-mail jako spam. Pokud nenaleznete aktivační e-mail ve spamu, tak si nechte zaslat aktivační e-mail znovu z registračního formuláře nebo kontaktujte naši podporu.
Jak mohu smazat svůj profil?
Pokud chcete svůj profil smazat, tak nám napište na technickou podporu požadavek o smazání profilu a váš profil bude smazán do 3 pracovních dní. Pokud máte předplaceno plné členství (Platba pomocí platební karty online), musíte nejdříve zaslat výpověď služeb podle postupu uvedeného ve všeobecných obchodních podmínkách.
Co znamená ověřit profil?
Každý uživatel je ověřován při registraci pomocí svého e-mailu. Uživatel se může dále ověřit pomocí tlačítka „Ověřit profil“ v pravém modrém menu. Zde je několik způsobů pro ověření, ze kterých vyberte jeden a zašlete svůj profil k ověření. Na základě těchto ověření uživatel ověří svůj profil a fotku a stává se tak ověřeným uživatelem, což je uvedeno u jeho profilu. Ověření uživatelé mají mnohem větší úspěšnost seznámení, protože jim naši členové více důvěřují, díky tomuto ověření identity.
Jak si přidám uživatele do přátel?
Poté, co kliknete na uživatelský profil, naleznete v něm tlačítko se srdíčkem, které když zmáčknete, tak si přidáte daného uživatele do přátel. S přáteli můžete mnohem snadněji komunikovat a naleznete je všechny vždy pod tlačítkem „Přátelé“ v modrém menu na pravé straně.
Jak vyhledám jiné uživatele?
Klikněte na tlačítko „Profily“ v modrém menu na pravé straně. Poté vyberte parametry pro hledání uživatelů, jako jsou přezdívka, město, věk, stav a zmáčkněte tlačítko „Vyhledat“.
Kde si můžu změnit svůj e-mail nebo své heslo?
Klikněte na tlačítko „Nastavení účtu“, které naleznete vpravo nahoře vedle profilové fotografie, hned nad tlačítkem „Odhlásit“.
Jak pozastavit opakující se platbu?
Z důvodu nepřerušení poskytování služeb, je platba prováděna periodicky na období, které jste zvolili při aktivaci. Kromě toho někdy nabízíme speciální akce, které mají dobu obnovení různého trvání než naše běžné upisovací období. Zkušební členství na jeden týden přechází automaticky po tomto týdnu do regulérního měsíčního členství. Během zkušebního týdne postačí ukončení členství oznámit na podporu nejméně 3 dny před koncem zkušebního týdne. Pokud přejde týdenní zkušební členství do regulérního měsíčního, tak je třeba výpověď předplatného a členství zaslat písemně. Opakovanou platbu (předplatné) můžete zrušit zasláním dopisu na adresu: Internet portal s.r.o., Bílá - Vlčetín 44, Hodkovice nad Mohelkou, okres Liberec, PSČ: 46342. V dopise uvedete požadavek na zrušení opakované platby, váš registrační e-mail a profilovou přezdívku. Členství vám bude zrušeno do 10 pracovních dnů, od obdržení dopisu na naší adrese. O předplatné se jedná pouze v případě platby pomocí platební karty online. Ostatní platby (bankovní převod, platba pomocí sms) jsou jednorázové a není třeba zasílat písemnou výpověď.
Co mám dělat, pokud mám technické problémy se zobrazením stránky?
Nejprve prosím zjistěte, zda nemáte neaktualizovaný software nebo zda nemá váš počítač technické nedostatky. Pokud budete mít nadále potíže se zobrazením stránky, zašlete nám popis problému na naši technickou podporu společně s vaším nickem a my se budeme snažit, co nejdříve váš problém vyřešit.