Jedna z nejrozšířenějších seznamovacích stránek pro dospělé v ČR - erotická seznamka flirtkontakt.cz

Recenze: Série Dublin Street

25.květen 2017
Recenze: Série Dublin Street

Sex, vztahy, erotika, vášeň, ctižádost, chtíč, to vše přinesla čtenářkám oblíbená spisovatelka Samantha Youngová svou sérií o pěti knižních dílech. Mrkneme se prozatím na první tři. Doporučení: sehnat, přečíst, prožít, vstřebat a vyrazit na lov.

Dublin Street

Silně napsaný příběh vás přenáší do světa hlavních hrdinů a halí vás do jejich příběhu, od kterého nejste schopni se odtrhnout. Jocelyn je krásná mladá žena, která se rozhodla po nepříjemných životních zkušenostech začít jinde a znova. Před 4 lety opustila svou tragickou minulost v USA a vyrazila do Skotska, kde se rozhodla pohřbít svůj smutek, ignorovat svoje démony. Výborně jí funguje osamělý život, dokud si nevezme byt v Dublinské ulici, kde se setkává s "ním".

Braden je opravdu hódně HOT! Je sexy, má chraplavý hlas, je vysoký, pevný a má vše, co by měl charismatický chlap mít. Tím pádem je zvyklý dostat to, co chce a je samozřejmě odhodlán získat cizinku Jocelyn a dostat ji do postele.

Oba dva se ale vyrovnávají se svým peklem, které jim brání najít společnou cestu životem. Podaří se jim to?

London Road

A pokračujeme příběhem nejlepší kamarádky Jocelyn, Johannou Walkerovou. Další krásná žena, k tomu ještě starostlivá a nádherný chlap, kamarád Bradena. Johanna se vždycky starala o svou rodinu, především o svého bratra Cola a její matku. Otec nikde, vše na jejích bedrech. Kdo by jí s tim mohl tak pomoci? Co třeba klaďas Cameron MacCabel, který je sexy barmanem přímo u ní v zaměstnání? Jako správná žena se chce Jo se vším poprat sama, ale zvládne to? Uvidíme, určitě o její život bude mít zájem její nový soused. Kdo jím je?

Jamaica Lane

Olivie, nejistá dívka, co se týká oblasti mužů a všeho kolem nich. Nervy jí pracují kdykoliv se kolem ní některý ochomítá. Po přestěhování do svého bytu se rozhodne zatočit se svými strachy a jít si za tím, co chce. Nate Sawyer, že by byl tím, co Olivie bude chtít? Nabušený vysokoškolský sportovec, který žije pro své přátele z týmu? To se uvidí, především je ale Nate tím, co nabídne za doučování Olivii sexuální trénink, aby byla připravena na vztah a celkově sexuálně jistější. Může přerůst přátelské vzdělávání a svádění v něco víc? A jak?

Dublin Street

Četla jsem i hodnotila

Knihy od Samanthy Youngové jsem si oblíbila a nenechala jsem si ještě žádou utéci a ani nenechám. Jsou to pro mě takové odpočinkové kousky nabité romantikou i erotikou, krásnými, chytrými a vymakanými mužskými, kterým by žádná žena neodolala a úplně samými ženami. I přesto jejich příběhy nejsou ohranné a dokážou čtenáře udržet v ději, donutí je závidět a vzbudí u nich pocit, že jestli něco takového ve svém životě nezažijí, nežili.

Z těchto prvních třech dílů u mě zabodoval nejvíce ten první, tedy Dublin Street, od něho se odvíjely příběhy dalších dílů. Všechny knihy je možné číst samostatně, ale pokud nebudete vědět, kdo je kdo a co zažil, ošidíte jen sami sebe. Ovšem miláček prvního dílu se ženám dokáže vrýt do srdce a do hlavy.

Zvyšte svoje šance na seznámení a prožití něčeho podobného registrací na online seznamku.

[ivi]

Varování: Tyto stránky obsahují erotický chat, videa, fotky a jiné sexuálně explicitní materiály. Pro vstup na tyto stránky musíte být starší 18 let nebo 21 let, je-li to vyžadováno zákonem. Všechny modelové a modelky na těchto stránkách jsou starší 18 let. Virtuální kontakty možné.