Jedna z nejrozšířenějších seznamovacích stránek pro dospělé v ČR - erotická seznamka flirtkontakt.cz

Recenze: Calendar Girl - Leden, únor, březen

3.březen 2017

V nesnázích přistupují zoufalí lidé k zoufalým řešením svých situací, problémů a jsou schopni přijmout jakékoliv, ať už zvláštní, nebezpečné nebo opravdu zajímavé nabídky, které jejich problémy odnesou a nastolí opět klid. První díl erotické série, která toto všechno obnáší vás nenechá v klidu a s tepem vám zamává.

Když se Audrey Carlan rozhodla vyjít na trh s erotickou sérií Calendar Girl, musela počítat s tím, že si u svých čtenářek potřebuje získat pozornost už s prvním dílem této série, protože by ji jinak odsoudila k předčasnému konci spojenému s nezájmem a odložením knihy možná i mimo domácí knihovny. Vysněné se podařilo a z pultů českých knihkupectví začala tato kniha s velmi zajímavým leopardím vzorem rychle mizet. Autorka se nás rozhodla natahovat, a tak u nás vychází celá série v celkem 4 knihách, jejichž rozdělení je postaveno na příběh hrdinky, který se odehrává jeden kalendářní rok, po třech po sobě jdoucích měsících. S hlavní hrdinkou prožíváte její strasti i ty lépe naladěné dny na celkem 328 stranách, které přeložila Rosalie Hnídečková.

Autorka dává hlavní hrdince jméno Mia a zasazuje ji do špatné finanční situace, kdy peníze mají ochránit jak ji, tak jejího otce. Její tetička se ji snaží zachránit a přichází s nabídkou velkého výdělku, který jí má zajistit pozice luxusní společnice. Ona sama vlastní agenturu, u které Mia podepisuje smlouvu. Co jeden měsíc, to jeden partner. Sex není povinný, ale zjišťujete, zda je hlavní hrdinka schopná si jej odepřít. Přichází totiž samozřejmě krásní milenci, s nádhernými těly bez vad na kráse. Žádné kilo navíc, žádné hlásící se problémy a nepříjemné sexuální úchylky. Alespoň ne v tomto prvním díle z celé série.

Calendar Girl

Leden

V lednu se sektáváme s hlavní hrdinkou Miou, seznamujeme se s její rodinou a její životní a finanční situací a hledáme účinné řešení všech jejích problémů. Mia přijímá zajímavou pracovní nabídku od své tety a stává se společnicí pro zájemce z bohatých kruhů. Jejím prvním, dalo by se říci zákazníkem se stává Weston Channing třetí. Hned na první štaci se Mia zamilovává, ale můžeme ji obdivovat za její horlivost splácet dluh způsobem, pro který se rozhodla a nenechat se zlákat k jednodušší a rozhodně hodně příjemné variantě zamávání s dluhem, kterého má uhradit za otce. Sice se zamilovává, ale odchází do náruče dalšího zájemce. Ale naděje na shledání zůstává.

Únor

Únor jí přináší sexy umělce Aleca Duboise, který se rozhodlo proto, že bude Mia jeho múzou po celou dobu jednoho měsíce. Setkáváme se zde s dalším názorem na cit, lásku a oddanost mezi mužem a ženou. Mia ho inspiruje a odkládá pro něho svoji míru komfortu, aby byl spokojený a dílo se povedlo. V hodně věcech jí otevírá oči a nutí ji hledat věci, které má v hloubi své duše, a které jí pomáhají najít samu sebe. Pobyt u něho si užívá, ale i v tomto případě se loučí a odchází ke svému třetímu kšeftu.

Březen

V březnu se Mia dokonce stává snoubenkou italského hřebce, který je samozřejmě jak jinak než k nakousnutí. Jeho jméno je Antony Fasano. Sliny se jí sbíhají už dopředu, tedy do té doby, než jí představí muže jménem Hector. Ovšem březnový příběh vám rozproudí krev s nástupem starého známého na scénu, který Mie nabízí společný úžasný život s ním. Jak se rozhodne? Přečtěte si!

Četla jsem i hodnotila

Jedná se o erotický kýč, na který v tomto žánru často narážíme? Rozhodně. Ale pořád se jedná o ten, který přečtete rychle a s nadšením nebo úsměvem na tváři a řeknete si: "Tak ale to nebylo vůbec špatné." Sama za sebe říkám, že další 3 knihy mi neutečou.

V Plzni knihu zakoupíte v každém knihkupectví.

[ivi]

Varování: Tyto stránky obsahují erotický chat, videa, fotky a jiné sexuálně explicitní materiály. Pro vstup na tyto stránky musíte být starší 18 let nebo 21 let, je-li to vyžadováno zákonem. Všechny modelové a modelky na těchto stránkách jsou starší 18 let. Virtuální kontakty možné.