Jedna z nejrozšířenějších seznamovacích stránek pro dospělé v ČR - erotická seznamka flirtkontakt.cz

Recenze: Calendar Girl - duben, květen, červen

17.květen 2017

Když se rozhodnete splatit dluh za svou rodinu, jdete do toho s velkým odhodláním jako hlavní hrdinka knižní série Calendar girl. I přesto, že by mohla problém vyřešit lusknutí prsty, vybírá si i nadále tu složitější cestu, kterou si ale, jak je třeba říci, užívá jak sexuálně, tak psychicky.

V dubnu letošního roku jsme se dočkali druhého pokračování erotické série od Audrey Cardan. U nás v České republice je tato série vydávána ve 4 dílech. V každé knize jsou popisovány vždy 3 měsíce zážitků, strastí i radostí hlavní hrdinky Mii. Audrey se vydala cestou vášnivých příběhů o lásce. Píše tak, aby procítily čtenářky romantický zážitek ze zápletky, ale aby pocítily i vzrušení. Sama žije v kalifornském údolí se svými dětmi a láskou jejího života. Když zrovna nepíše, tak vyučuje jógu nebo popíjí dobré víno se svými kamarádkami nebo je dokonce ponořena do románu jiného spisovatele.

Duben

Hráč Red Sox Mason Murphy to se ženami umí rozehrát stejně dobře jako na hřišti. Není mu cizí arogantnost a hrubost. Mia to s ním ale nevzdává a na veřejnosti mu stojí po boku jako jeho přítelkyně. Setkává se zde také s další ženou, která je do Masona bezhlavě zamilovaná. Nesnášenlivost a zároveň obrovská výpomoc jak je strany jedné, tak ze strany druhé je zajímavá. Poperou se? Co myslíte? Perou se vůbec ženy? Ano, to tedy perou.

Květen

Pátý měsíc roku přináší hlavní hrdince žhavého samojského modela Taie. Její tetičkou je zaslána na Havaj, kde má měsíc pracovat jako modelka na plavky. Návrhář je šťastně ženatý, takže o něj v této chvíli nejde. Mie ale nestačí procházky po pláži, moře, slunce a užívání si života. Kdepak, někdo se objevuje na scéně. A ano, je opět namakaný, obrovský a přináší jí takové orgasmy, že se stěží drží při vědomí. Matka krásného neznámého mu již ale předpověděla budoucnost. Mia do ní zasáhne. Jak moc?

Červen

Pan Warren Shipley se snaží držet krok s dobou. Chystá se uzavřít velice významné obchody a k jejich podepsání potřebuje Miu po svém boku na veřejnosti. Mia se v jeho domě setkává i s Warrenovým synem Aaronem, který má tak trochu problém s alkoholem. Během Miina pobytu se v domě pohybuje ještě jedna osoba, a to hospodyně Kathleenová, s kterou si k sobě nachází cestu. Mie se zde líbí, ale i tak končí v nemocnici s otřesem mozku a velice špatnou zkušeností a zároveň budoucí vzpomínkou. Co se stalo?

Calendar girl: duben, květen, červen

Četla jsem i hodnotila

Druhý díl série Calendar girl jsem opět přečetla jedním dechem, neunaví, neodradí, ale bohužel jsem už pociťovala, že druhému dílu už chybí nějaká významější zápletka, něco, co by knihu oživilo. Je to stále to samé. Mia je stále krásná a bez problémů, zamilovaná do svého hocha a společnici dělá dalším třem "úúúžasným" mužům, kteří pro ni po jejím odchodu pláčou a stávají se její rodinou. Všichni ji samozřejmě milují, každý svým způsobem a jsou odhodláni za ni položit život.

Mia na konci knihy sice zažila menší potyčku, ale i tak bylo čtenářkám naznačeno, že její další klient bude opět nádherný mužský s luxusní postavou a bude dokonale obdařen. Snad třetí díl překvapí a její příběh jako placené společnice oživí.

Praha je výtisky této knihy zaplavena.

[ivi]

Varování: Tyto stránky obsahují erotický chat, videa, fotky a jiné sexuálně explicitní materiály. Pro vstup na tyto stránky musíte být starší 18 let nebo 21 let, je-li to vyžadováno zákonem. Všechny modelové a modelky na těchto stránkách jsou starší 18 let. Virtuální kontakty možné.